تقسيم تجديد باقة اتصالات مصر Etisalat Misr

احدث اعلانات اتصالات مصر، تقسيم تجديد باقة اتصالات مصر حيث يمكن الان تقسيم الباقة بحيث تجدد 25% او 50% او 75% من تمن الباقة لمده اسبوع او اسبوعين او ثلاثة اسابيع في الوقت اللي يناسبك، اعلان جديد اطلقتة اتصالات مصر مع النجم المصري احمد حلمي، حيث اصبح من الممكن تجديد الباقة جزئيا بدون دفع ثمن الباقة بالكامل ومقسمه علي اسبوع او اتنين او تلاتة، بشرط عدم وجود خط عيلة تابع للنظام.

نظام حكاية الوحيد اللي تقدر معاه تجدد باقتك أسبوع, اتنين, ثلاثة, او الشهر كله أو تضيف لحد 4 من عيلتك علي باقة واحدة. جدد باقتك دلوقتي و ماتشيلش هم السلفة و كمان تستفيد بعرض ضعف الباقة لمدة 3 شهور للعملاء الجدد. حكاية من إتصالات أقوى بكتير.

تقسيم تجديد باقة اتصالات مصر

للتجديد الجزئي  عن طريق كود #809* ، نجمة 809 شباك او من #3333* نجمة 3333 شباك ، او من خلال حساب خطك علي تطبيق My Etisalat.

تحميل تطبيق My Etisalat

يمكن لجميع مستخدمي اتصالات مصر تحميل تطبيق ماي اتصالات للاندرويد عن طريق الرابط من هنا ، و للايفون عن طريق الرابط من هنا

حكاية هو النظام الوحيد اللي هيخليك تكلم عيلتك كلها ببلاش. مع نظام حكاية, هتقدر تضيف خطوط عيلتك او صحابك على نفس باقتك وهتكلموا بعض ببلاش. و مش بس كده ,انت و كل خطوط عيلتك هتستمتعوا بضعف الوحدات سوشيال و كمان ضعف الدقائق لكل ارقام اتصالات ببلاش طول الشهر. كل ده باشتراك شهري واحد شامل ضريبة الشحن و من غير اى مصاريف إضافية و من غير ماتشيلش هم السلفة. مش بس ممكن تجدد الباقة شهر, دلوقتي ممكن كمان تجدد أسبوع, اتنين, أو ثلاثة.
للتحويل الى نظام حكاية: كلم 525 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.